Współpraca z Green Projects

Hej! Jeśli jeszcze nie wiesz, kto stoi za marką Green Projects, to zapraszam do przeczytania strony o blogu. Ale jeśli już wiesz, to przejdźmy od razu sedna.

Artykuł na blogu

Artykuły na blogu są mojego autorstwa. Nie publikuję artykułów sponsorowanych przygotowywanych przez agencje marketingowe czy działy PR (choć mogą mi posłużyć za pewną bazę). Jeżeli piszę o jakimś konkretnym produkcie, to umieszczam go w artykule w odpowiednim kontekście związanym z ekologią (np. dotyczącym problemu środowiskowego, lub zagadnienia wymagającego wyjaśnienia). W artykułach opieram się na sprawdzonych źródłach i naukowych danych oraz mojej opinii, więc ekomarketingowe zagrywki raczej nie przejdą.

Poniżej znajdziesz linki do artykułów, które powstały w ramach komercyjnej współpracy:

Cześć z artykułów na blogu znajduje się na 1. stronie wyszukiwarki Google, więc całkiem nieźle się pozycjonują. Warto z tego skorzystać.

Działania promocyjne w mediach społecznościowych

Jestem obecny na Facebooku oraz na Instagramie. Promowałem tam już nie tylko artykuły pisane w ramach współpracy, ale także przygotowywałem i publikowałem infografiki (zobacz przykład w ramach kampanii #InvestGreen), albo Stories i posty-karuzele na Instagramie (jak ten o zielonych finansach). Promowałem także wydarzenia, takie jak np. Open Eyes Economy Summit czy Transportowy Ideathon.

Blogowy fanpage na Facebooku ma obecnie ponad 7 400 obserwujących. Mój profil na Instagramie obserwuje nieco ponad 4 800 osób.

Webinary, szkolenia i konferencje

Jestem obecny na Facebooku oraz na Instagramie. Promowałem tam już nie tylko artykuły pisane w ramach współpracy, ale także przygotowywałem i publikowałem infografiki (zobacz przykład w ramach kampanii #InvestGreen), albo Stories i posty-karuzele na Instagramie (jak ten o zielonych finansach). Promowałem także wydarzenia, takie jak np. Open Eyes Economy Summit czy Transportowy Ideathon.

Blogowy fanpage na Facebooku ma obecnie ponad 7 400 obserwujących. Mój profil na Instagramie obserwuje nieco ponad 4 800 osób.

Publikacja lub konkurs w newsletterze

W każdy piątek rano wydaję Eko-scytujacy newsletter. Dzielę się w nim najciekawszymi wiadomościami z branży eko, a przy okazji pokazuję co się u mnie działo (lub dopiero będzie). W zależności od natchnienia zwracam uwagę na wybrane kwestie dotyczące ekologii (np. marnowanie żywności, efektywność energetyczna, ekologiczne wybory). Od czasu do czasu przeprowadzam konkursy z nagrodami, najczęściej we współpracy z wydawnictwami.

Do newslettera zapisanych jest obecnie blisko 1000 osób. Zdradzę w tajemnicy (ale bez łamania RODO), że wśród subskrybentów są przedstawiciele poważnych firm, banków i publicznych instytucji. Średnio w miesiącu mój newsletter otwiera 35-40% subskrybentów, co jest niezłym wynikiem (Paweł Tkaczyk chwalił się, że ma 25-30% open rate).

Bez nazwy (658×547 px) (6)

Opracowanie materiałów edukacyjnych

Jeśli chcesz stworzyć dla swojej firmy albo instytucji materiały edukacyjne związane z szeroko pojętą ekologia, ochroną środowiska czy klimatem, to z chęcią pomogę. Niedawno przygotowałem we współpracy z Fundacją Ekologika materiały dla dużego koncernu z branży wydobywczej (nazwy podać nie mogę) i bardzo się podobają.

Jeśli chcesz stworzyć dla swojej firmy albo instytucji materiały edukacyjne związane z szeroko pojętą ekologia, ochroną środowiska czy klimatem, to z chęcią pomogę. Niedawno przygotowałem we współpracy z Fundacją Ekologika materiały dla dużego koncernu z branży wydobywczej (nazwy podać nie mogę) i bardzo się podobają.

Napisz do mnie!

Jeśli któryś z powyższych zakresów Cię zainteresował, albo masz jeszcze inny pomysł na wspólne działania w obszarze ekologii, to wyślij do mnie maila na adres blog [at] green-projects.pl lub skorzystaj z formularza kontaktowego.

Na pewno razem wymyślimy coś ciekawego i ekologicznego!

Pozdrawiam
Janusz Mizerny