Współpraca z Green Projects

Hej! Jeśli jeszcze nie wiesz, kto stoi za marką Green Projects, to zapraszam do przeczytania strony o blogu. Ale jeśli już wiesz, to przejdźmy od razu sedna.

janusz-tvn

Artykuł na blogu

Artykuły na blogu są mojego autorstwa. Nie publikuję artykułów sponsorowanych przygotowywanych przez agencje marketingowe czy działy PR (choć mogą mi posłużyć za pewną bazę). Jeżeli piszę o jakimś konkretnym produkcie, to umieszczam go w artykule w odpowiednim kontekście związanym z ekologią (np. dotyczącym problemu środowiskowego, lub zagadnienia wymagającego wyjaśnienia). W artykułach opieram się na sprawdzonych źródłach i naukowych danych oraz mojej opinii, więc ekomarketingowe zagrywki raczej nie przejdą.

Poniżej znajdziesz linki do artykułów, które powstały w ramach komercyjnej współpracy.
Gdzie oddać zużyte opony i na czym polega ich recykling? – Oponeo.pl
Jak zielone są twoje finanse? Czas to sprawdzić! – Komisja Europejska
Co zrobić ze zużytym akumulatorem? Gdzie wyrzucić baterie? – Mercedes Benz
Dekarbonizacja najważniejszym zadaniem ludzkości – Wydawnictwo PWN
Widziałem jak powstają plastikowe opakowania w 100% z recyklingu – Werner & Mertz
Sprawdziliśmy, jak działa Easyshare, ekologiczny carsharing w Łodzi – Easyshare
Zmiany klimatyczne to nie tylko huragany – WWF (seria artykułów w ramach kampanii Energia odNowa)
OZE w domu i w zagrodzie – pytania i odpowiedzi – portal Enerad

Strona ma około 40 tysięcy wyświetleń i 28 tysięcy UU miesięcznie. Cześć z artykułów znajduje się na 1 stronie wyszukiwarki Google, więc całkiem nieźle się pozycjonują. Warto z tego skorzystać.

Działania promocyjne w mediach społecznościowych

Jestem obecny na Facebooku oraz na Instagramie. Promowałem tam już nie tylko artykuły pisane w ramach współpracy, ale także przygotowywałem i publikowałem infografiki (zobacz przykład w ramach kampanii #InvestGreen), albo Stories i posty-karuzele na Instagramie (jak ten o zielonych finansach). Promowałem także wydarzenia, takie jak np. Open Eyes Economy Summit czy Transportowy Ideathon.

Blogowy fanpage na Facebooku ma obecnie ponad 7 400 obserwujących. Mój profil na Instagramie obserwuje nieco ponad 4 800 osób.

Publikacja lub konkurs w newsletterze

W każdy piątek rano wydaję Eko-scytujacy newsletter. Dzielę się w nim najciekawszymi wiadomościami z branży eko, a przy okazji pokazuję co się u mnie działo (lub dopiero będzie). W zależności od natchnienia zwracam uwagę na wybrane kwestie dotyczące ekologii (np. marnowanie żywności, efektywność energetyczna, ekologiczne wybory). Od czasu do czasu przeprowadzam konkursy z nagrodami, najczęściej we współpracy z wydawnictwami.

Do newslettera zapisanych jest obecnie blisko 1000 osób. Zdradzę w tajemnicy (ale bez łamania RODO), że wśród subskrybentów są przedstawiciele poważnych firm, banków i publicznych instytucji. Średnio w miesiącu mój newsletter otwiera 35-40% subskrybentów, co jest niezłym wynikiem (Paweł Tkaczyk chwalił się, że ma 25-30% open rate).

Webinary, szkolenia i konferencje

Jestem obecny na Facebooku oraz na Instagramie. Promowałem tam już nie tylko artykuły pisane w ramach współpracy, ale także przygotowywałem i publikowałem infografiki (zobacz przykład w ramach kampanii #InvestGreen), albo Stories i posty-karuzele na Instagramie (jak ten o zielonych finansach). Promowałem także wydarzenia, takie jak np. Open Eyes Economy Summit czy Transportowy Ideathon.

Blogowy fanpage na Facebooku ma obecnie ponad 7 400 obserwujących. Mój profil na Instagramie obserwuje nieco ponad 4 800 osób.

Bez nazwy (658×547 px) (6)

Opracowanie materiałów edukacyjnych

Jeśli chcesz stworzyć dla swojej firmy albo instytucji materiały edukacyjne związane z szeroko pojętą ekologia, ochroną środowiska czy klimatem, to z chęcią pomogę. Niedawno przygotowałem we współpracy z Fundacją Ekologika materiały dla dużego koncernu z branży wydobywczej (nazwy podać nie mogę) i bardzo się podobają.

Jeśli chcesz stworzyć dla swojej firmy albo instytucji materiały edukacyjne związane z szeroko pojętą ekologia, ochroną środowiska czy klimatem, to z chęcią pomogę. Niedawno przygotowałem we współpracy z Fundacją Ekologika materiały dla dużego koncernu z branży wydobywczej (nazwy podać nie mogę) i bardzo się podobają.

Napisz do mnie!

Jeśli któryś z powyższych zakresów Cię zainteresował, albo masz jeszcze inny pomysł na wspólne działania w obszarze ekologii, to wyślij do mnie maila na adres blog[at]green-projects.pl lub skorzystaj z formularza kontaktowego.

Na pewno razem wymyślimy coś ciekawego i ekologicznego!

Pozdrawiam
Janusz Mizerny