Współpraca z Green Projects

janusz-tvn24

Hej! Jeśli jeszcze nie wiesz, kto stoi za marką Green Projects, to zapraszam do przeczytania strony o blogu. Ale jeśli już wiesz, to przejdźmy od razu sedna.

W jakim zakresie możemy współpracować?

1. Artykuł na blogu

Artykuły na blogu są mojego autorstwa. Nie publikuję artykułów sponsorowanych przygotowywanych przez agencje marketingowe czy działy PR (choć mogą mi posłużyć za pewną bazę). Jeżeli piszę o jakimś konkretnym produkcie, to umieszczam go w artykule w odpowiednim kontekście związanym z ekologią (np. dotyczącym problemu środowiskowego, lub zagadnienia wymagającego wyjaśnienia). W artykułach opieram się na sprawdzonych źródłach i naukowych danych oraz mojej opinii, więc ekomarketingowe zagrywki raczej nie przejdą.

Poniżej znajdziesz linki do artykułów, które powstały w ramach komercyjnej współpracy.
Gdzie oddać zużyte opony i na czym polega ich recykling? – Oponeo.pl
Jak zielone są twoje finanse? Czas to sprawdzić! – Komisja Europejska
Co zrobić ze zużytym akumulatorem? Gdzie wyrzucić baterie? – Mercedes Benz
Dekarbonizacja najważniejszym zadaniem ludzkości – Wydawnictwo PWN
Widziałem jak powstają plastikowe opakowania w 100% z recyklingu – Werner & Mertz
Sprawdziliśmy, jak działa Easyshare, ekologiczny carsharing w Łodzi – Easyshare
Zmiany klimatyczne to nie tylko huragany – WWF (seria artykułów w ramach kampanii Energia odNowa)

Strona ma około 40 tysięcy wyświetleń i 28 tysięcy UU miesięcznie. Cześć z artykułów znajduje się na 1 stronie wyszukiwarki Google, więc całkiem nieźle się pozycjonują. Warto z tego skorzystać.

2. Działania promocyjne w mediach społecznościowych

Jestem obecny na Facebooku oraz na Instagramie. Promowałem tam już nie tylko artykuły pisane w ramach współpracy, ale także przygotowywałem i publikowałem infografiki (zobacz przykład w ramach kampanii #InvestGreen), albo Stories i posty-karuzele na Instagramie (jak ten o zielonych finansach). Promowałem także wydarzenia, takie jak np. Open Eyes Economy Summit.

Blogowy fanpage na Facebooku ma obecnie ponad 7 400 obserwujących. Mój profil na Instagramie obserwuje nieco ponad 4 000 osób.

3. Publikacja lub konkurs w newsletterze

W każdy piątek rano wydaję Eko-scytujacy newsletter. Dzielę się w nim najciekawszymi wiadomościami z branży eko, a przy okazji pokazuję co się u mnie działo (lub dopiero będzie). W zależności od natchnienia zwracam uwagę na wybrane kwestie dotyczące ekologii (np. marnowanie żywności, efektywność energetyczna, ekologiczne wybory). Od czasu do czasu przeprowadzam konkursy z nagrodami, najczęściej we współpracy z wydawnictwami.

Do newslettera zapisanych jest obecnie nieco ponad 900 osób. Zdradzę w tajemnicy (ale bez łamania RODO), że wśród subskrybentów są przedstawiciele poważnych firm, banków i publicznych instytucji. Średnio w miesiącu mój newsletter otwiera 35-40% subskrybentów, co jest niezłym wynikiem (Paweł Tkaczyk chwalił się, że ma 25-30% open rate).

4. Webinary, szkolenia i konferencje

Prowadziłem już szkolenia i webinary związane z takimi tematami jak ekologiczne życie, zero waste, neutralność klimatyczna, zmiany klimatu czy proklimatyczne technologie. Jeśli interesują Cię inne tematy, np. ekologiczne podróże, ślad węglowy czy kompensacje emisji CO2, to w nich też jestem mocny i z chęcią je dla Ciebie przedstawię.

Możesz mnie także zaprosić w charakterze specjalisty, abym się wypowiedział w tematach eko. Mam już w tym pewne doświadczenie – zarówno jako uczestnik panelu dyskusyjnego (ostatnio na Dniu Ziemi PLGBC), jak i prowadzący rozmowę (np. na 3. edycji konferencji Miasta Przyszłości), a także prelegent (vide Carbon Footprint Summit 2020). Ukończyłem kurs wystąpień publicznych na Uniwersytecie Otwartym Uniwersytetu Adama Mickiewicza, więc wiem o co w tym chodzi. Wystąpienia na żywo przed kamerami albo radiowym mikrofonem, to dla mnie nic nowego.

5. Opracowanie materiałów edukacyjnych

Jeśli chcesz stworzyć dla swojej firmy albo instytucji materiały edukacyjne związane z szeroko pojętą ekologia, ochroną środowiska czy klimatem, to z chęcią pomogę. Niedawno przygotowałem we współpracy z Fundacją Ekologika materiały dla dużego koncernu z branży wydobywczej (nazwy podać nie mogę) i bardzo się podobają.

Napisz do mnie!

Jeśli któryś z powyższych zakresów Cię zainteresował, albo masz jeszcze inny pomysł na wspólne działania w obszarze ekologii, to wyślij do mnie maila na adres blog[at]green-projects.pl lub skorzystaj z formularza kontaktowego.

Na pewno razem wymyślimy coś ciekawego i ekologicznego!

Pozdrawiam
Janusz Mizerny

(Visited 47 times, 5 visits today)